Yachting: Προβλήματα και λύσεις

Η  βιομηχανία του Θαλασσίου Τουρισμού στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι είναι μια από τις πιο βαριές βιομηχανίες της χώρας μας, αποδεικνύεται ότι λειτούργει εντελώς ανώριμα  ως τομέας της οικονομίας

Διότι ο Νομοθέτης  θα πρέπει να διαμορφώνει το σύστημα ώστε να επικεντρωθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό που λέγεται HOME PORT για ένα σκάφος ώστε να λειτουργήσει και να μείνει στην Ελλάδα.

Αυτό δεν συμβαίνει σήμερα.

Ακόμη πιο απλά: Για να καταπολεμήσουμε την ανεργία και την κατάρρευση του yachting σε όλα τα επίπεδα ( πληρώματα , ναύλα , ναυπηγία , μαρίνες , προμηθευτές ) πρέπει να έρθουν περισσότερα σκάφη στη Ελλάδα σε μόνιμη βάση για όλο τον χρόνο και αυτό απαιτεί σοβαρές πρωτοβουλίες ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες μαρίνες που να μπορούν να φιλοξενήσουν Mega και Super Yachts ( όχι μόνο στο λεκανοπέδιο ) ,χωρίς να χρειάζεται να εμπλέκεται σε επίπεδο διαχείρισης ο κάθε δήμαρχος ή ο κάθε κοινοτάρχης, οι οποίες θα στηθούν πάνω σε ένα οργανωμένο πλαίσιο με κανόνες και με όραμα στρατηγικής που θα κάνει ελκυστική την προσέλευση των σκαφών .

 

Παράλληλα ο Νομοθέτης θα πρέπει να εξυπηρετεί να την ιδέα της ίδιας της επιχείρησης  και της επιχειρηματικότητας γενικά μέσα από μια διαδικασία θετικής παγίωσης της εικόνας τον επιχειρήσεων θαλάσσιου τουρισμού και την διευρυμένη αποδοχή τους από τους πολίτες και τις αγορές.

 

Γιώργος Παρίσσης

Μέλος Kεντρικής Eπιτροπής Ε.Δ.Ε.Μ.